Friday, April 27, 2012

väike kiire uuendus. kolmapäeval oli tartus öölaulupidu ja kuna mul oli juhuslikult vaba õhtu, kutsus teise korteri rahvas mindki väikesele laulupiknikule seda tähistama parki, kus me üks kord juba varemgi käinud olime. tegin kähku väikesed suupistesaiad chorizoga ja ostsin 0,3 liitrise veinipudeli ja teised olid ostnud ananassi ja arbuusi ja pähkleid ja mida kõike ning jalutasime soojas õhtus koos parki. võtsime mu uue korterikaaslase ehk soomlase juho ka kaasa. korraks oli isegi kaunis päikeseloojangutaevas ja siis läks juba täitsa hämaraks, linnud laulsid põõsas ja eestlased piknikulinal. väga tore oli igatahes.

jee, salida del sol

mind esindab pisike veinipudel lina peal

toredad inimesed


täna käisin tööl nagu ikka ja siis rääkis mulle ana (peakokk) amüsantse loo minu esimesest tööpäevast. olin päev otsa köögis passinud ja ka resto omaniku salvadoriga suhelnud ja tutvunud jne. siis aga sai hommikune vahetus läbi. ma vahetasin riided ära, tegin juuksed lahti ja suundusin köögi uksele uurima, mis kellaks ma pean õhtul naasma. sain oma info ja lahkusin. pärast seda küsis senjoor salvador analt, et kes see ilus blondiin oli ja mida ta tahtis?

ja lisan siia ka pildi meie park-spordisaalist
meil on jooksutrenažöör ja mingi käelihaste treenimise aparaat ja kaks asja veel, millest päris hästi aru ei saa. ja siis selja taga on ronimis-"kaljud" väikesed. ostsin mati ka, kus teeme kõhulihaseid jne. ja samal ajal toimib koht ka solaariumina!

No comments: