Sunday, April 22, 2012

alustuseks pilt teisest või kolmandast päevast valencias rannas

liibun vastu seina, kuna selja taga oli kuristik!

selline romantiline pilt siis
nonii, töine nädal taas möödas (ma üritan maha jätta numbrite kasutamist täptähtede asemel, nagu näha võite) ja nüüd ma olen siin olnud juba kaks nädalat täpselt. eile käisime salsaklubis inimeste jalgadel tallumas laupäeva õhtu puhul ja täna käisime rongiga väljasõidul xativas, kus vaatasime kindlus-lossi mäe otsas. väga lahe päev oli, naersime ja päike paistis ja ümbrus oli superkaunis ja omatehtud empanadaga tegime piknikku lossis ja tagasiteel oli rongiaknast hurmava päikeseloojangu saade.

nyyd tuleb kari pilte eri hetkedest, alguses pildid eelmisest esmaspäevast ja edasi läheb juba tänase seikluse piltlikuks kirjeldamiseks =) nii palju, kui seda suurepärast kirjeldamatut päeva üldse kirjeldada saab. kirjeldamakirjeldadakirjeldusbalabjhsbdhvfdv

tegime arroz con mariscos't ehk riisirooga mereandidega alduriga. riisi sai natuke vähe =)

kevad valencia võpsikus

leidsime võpsikuga pargist amüsantse teo. ja kuna meie kooli logo on ka tigu...

oliivipuu all oli silt ka

oliivipuu

hommage to konn

graffitit on täis kogu linn ja see on tõeline kunst siin ning paneb mõtlema. "en los barrios no se crian santos" - getos ei kasvata pühakuteks

empanada tuli ahjust, sedapuhku mitte minu tehtud veel. edaspidi tegin mina ja sain kiita ohtralt =) sellise tegin hommikul ka tänaseks piknikuks xativasse. nämma! kui eestisse tulen, teen teile ka!

minu restorani naabrid

purskkaev

lemmik-kala ehk rodaballo ehk kammeljas! ilus kala, tõesti.

minu praktikal tehtud empanada toorelt - esimene paljudest!

hea soeng

resto naabrite seina graffiti päeval

ma ei teadnud veel, et satun sel õhtul salsaklubisse nimega azucar ehk suhkur

härjavõitlusareen ja rongijaam valencias

xativas - mägi ootab vallutamist!

lossis suvaline ukselink

xativa kaart

kui moslemi armee paistab, tuleb kella helistada

laskeava

enne meie vallutamist lehvisid lossis hispaanai lipud

see oli teine pool lossist

seina küljes kasvasid lihtsalt lilled

olen omadega mäel

aiake lossis

kellegi sarkofaag

mäeküljel kasvasid kaktused - veel üks kaitsemehhanism?

vaade august alla

aken keset avarust

veel mingi võlv katkises lossimüüris

pärast piknikku

aldur ja tema kolmeeurine igavestivahutav cerveza

veel kord lossi teine külg, kuhu me ei jõudnudki, kuna juba üks pool oli väga suur ja siis hakati sulgema. nii palju põnevat oli lihtsalt vaadata ja pildistada ja meelde jätta ja kogeda =)

lilled põllul

ilmselt pole aru saada, aga see plats oli tegelikult väga laineline

mina ja aldur kõverpeeglis peidus

suvaline detail suvalise posti küljest xativas

kell

yks xativa karismaatiliselt kitsastest mägilinna tänavakestest. neid oli seal ohtralt - taaskord - soovitan reisida sinna.

No comments: