Friday, April 13, 2012

alduril oli vahepeal synna ja siis k2isime rannas
m2ngin sellel pildil palmi

turul k2isime muidugi ka ja ostsime jamóni nagu turistadele kohane hispaanias

see on teel t88le ehk grafiti, mis ytleb, et erinev olemine ei ole halb ja vale. mulle meeldis selle stiil.

proovin pildil caldo gallegot ehk puljongist, kartulist, ubadest ja grelost, mis on vist naerilehed, ja soolatud searasvaga maitsestatud oasuppi, mille sain ise valmistada ehk siis jefa (peakokk) Ana juhendamisel ühte potti kokku segada :p oli selline kosutav ja lohutav toit

olen nyyd kaks p2eva praktikal olnud. p2evad n2evad v2lja veidi n6medalt hakitud ehk siis t88l olen 12-16 ja 6htul 21-24. restoran on mu kodust k6ndida 45 minutit umbes ja seega kulub veel kolm tundi liiklemisele. ehk siis ega aega naljalt yle ei j22 ja 6htuti joome alduriga m6lemad kurnatult yhed pisikesed astuuria siidrid ja vajume magama. ilm on selline meie suvi. eile sadas vihma ka, aga ysna soe oli ikka - 17 kraadi. p2iksega on muidugi 10 kraadi rohkem. igatahes t2itsa hea on =) ma usun, et eestlastel ei olekski siin muul ajal hea, kui mais ja aprillis.

ma t88tan siis restoranis nimega o'mosteiro, mis pakub autentset Galiitsia kööki - peakokk ja ainus kokk ja ainus t88taja yldse k88gis on Ana, kes ongi Galiitsiast p2rit A Corunast ja kokkab nii, nagu ta vanaemagi seda tegi. peale Ana t88tavad restos veel kaks camarerot ehk kelnerit José Antonio ja yks h2rra, kelle nime ma ei m2leta hetkel, aga kes oskab 8elda soome keeles "terve tuloa" =) no muidugi unustavad nad pidevalt 2ra, kust ma olen ega teadnud ka, kus eesti asub. "see on endine jugoslaavia v2?" selgitasin, et soome all jne, siis eile nad m2letasidki mind juba soomlasena. aga noh, ma vahepeal viitsin parandada ja vahepeal on suva ka =) kui noorem oleksin, l2heksin ehk n2rvi. aga ma ei ole, kuigi nad pakkusid mulle vanuseks 20-22, josé antonio pakkus 25. nad on igatahes supertoredad, ainult jefe ehk omanik salvador on selline veidi pahuram tyyp, kuna p2rast semana santat on k6igil raha otsas ja restoranis ei k2ida eriti =) niisiis oleme k6vasti koristanud k88ki. leiab ikka asju, mida eestis naljalt ei leiaks sealt k88gist ehk konisid ahju alt jne. aga mis seals ikka. asi es la vida.'
see on naabertänav, kust kaudu l2hen t88le

k88k on ysna pisike ja avaneb t2navale

s88gisaal on superelegantne ja t2ielik vastand k88gi seisukorrale. seinal on valgustatud pilt santiago de compostela katedraalist
pildil üks a la carte roog ehk grillitud kaheksajalg pimiento de la vera maitse6li ja meresoolaga, koorega kartul ja grillitud mingi salatipea kah
siis roog, mida ma teha oskan ehk gratineeritud vieira karbid ehk kammkarbid
kartuliconfit, al punto grillitud ja trinchada lihatükk ja frititud piprakaunad
jefa aktsioonis ehk siis paneb taldrikule cocido gallegot (selleks pesin eelmine päev soolast puhtaks seakõrvu, sõrgu, veel mingeid soolatud lihatükke ja leotasime neid üleöö vees, järgmine päev tegime puljongit. lisaks läks sinna ja chorizo ja kanafilee ja garbanzo oad. maitsev oli)
need on vist berberechod ehk v2ikesed karbid lihtsalt sorditud, pestud ja sidrunimahla ning -poolikuga pannile visatud, kuni avanemiseni




No comments: