Sunday, April 29, 2012

jei, vaba päev, esimene kolmest! käisime valencia ajaloo muuseumis, mis oli väga lahe, aga mul jäi sellest viiendik vaatamata, kuna see suleti. igatahes oli tegu rännakuga läbi valencia ajaloo, mida illustreerisid jutud, videopalad ja esemed vastavatest ajastutest.

siis jalutasime turia aedu mööda ivamisse ehk moodsa kunsti muuseumi, mis oli väga mõttetu ja igav koht. ja hoone ise oli ka kohutavalt inetu ja kuidagi kehva auraga. kahju. õnneks on pühapäeviti kõik muuseumid tasuta, nii et vähemalt ei tekitanud see rahalist kahju.

turia aiad on ehk jardin del Turia on siis kuivendatud jõesäng, mis jookseb läbi kogu valencia ja võtab enda alla 110 hektarit ning on täis sportimisvõimalusi ja piknikuvõimalusi ja mille ühes otsas on bioparc ehk loomapark, mida külastasime, ja teises otsas on sadam ja ciudad de las artes y las ciencias, mille ühes osas ehk kalapargis me käisime.

leidsin üks päev pargist suure puu. ei kujuta ette, kuidas see sai varem kahe silma vahele jääda.

tapsime senjoor bogavante ära - nuga südamesse ja keskelt pooleks ja grillile. tööl on mul licence to kill. elusad on ju ka kõiksugu karbid meil seal jne.

ajaloo muuseumis veesüliti rooma aegadest vist veel

potid-pannid. üks kann on aafrikast kah - loomakann.

vana hea san vicente, valencia kaitsepühak ja kirikumees

kleidike ajaloomuuseumist. pärast barokiajastut igatahes.

lahe. keskel tint, äärtes nõud sulgedele, markidele, muudele asjadele.

jeee ma olen ka muuseumieksponaat?

jee me kõik oleme ka muuseumieksponaadid?

jee ma olen lihtsalt töllakas?

seadus ja seaduserikkujad

pentsik puu

mis pargis toimub ja ei tohiks toimuda

pargis

pargis

pargis

öhöhöhöhh tuvid ja tuvikesed

äge sein

veel äget seina

põdral maja valencia sees, jänes lävel seisma jääb, kopp, kopp, lahti tee

aikuiäge

kohalikud lohhid

aken

loodus võidab

lillepoti-count sada!

ei saagi aru täpselt - ära söö oma venda ära? ära söö sõpra? poega? kassi?

kalapood ilmselgelt
üldiselt on igav päev olnud ja nüüd läks veel pilve ka. natuke nukker on, et kõigil on nüüd erinevad päevad vabad. kõik koos on ikka vahvam teha asju. homme läheb enamik tööle ja siis ma olen täitsa üksi. kui on ilus ilm, sõidan ehk linnast välja kuhugi randa vmt. eks näis.

No comments: